miercuri, 4 martie 2009

Primavara


A venit primavara... De ce?! Eu nu ma simt in stare sa o primesc cu bratele deschise. In suflet port o iarna geroasa si orice urma de speranta, momentan nu are loc in el. „Un pas mai aproape spre vara...” citeam undeva... Ce inseamna primavara? De ce se ne gandim la ea ca la o perioada de tranzitie? De ce sa asteptam sa treaca ca sa ne bucuram de vara? Sunt nascuta in acesta perioada si e un anotimp in care eu ma trasform, in care visele prind, iar contur, in care imi schimb garderoba, in care renunt la povara hainelor groase si ma bucur de pomiii infloriti, de parfumul care se simte in aer... Dar acum nu ma simt in stare... Nu vreau sa simt bucurie, nu vreau sa mai am sperante, nu imi permit sa fiu dezamagita inca o data!

3 comentarii:

  1. Costin Leonard BOLD9 aprilie 2009 la 21:26

    Tulburarea afectiva de sezon e tot un fel de depresie

    Acest tip de depresie apare odata cu apropierea iernii si se pare ca se datoreaza lipsei de lumina a zilei in lunile de iarna.
    Aceasta lipsa de lumina a zilei limiteaza producerea serotoninei, un hormon al fericirii produs de creierul nostru, provocand sentimente de nefericire si poate fi tratata cu terapie prin lumina.
    Venirea primaverii si aparitia sentimentului de fericire provoaca confuzia.

    „Spre deosebire de toate celelalte bunuri pe care le cautam pentru a ajunge la altceva
    prin mijlocirea lor, cautam fericirea pentru
    ea insasi; ea este binele suprem.”
    Aristotel

    RăspundețiȘtergere
  2. dezamagita de ce Ana-Maria? sau de cine?
    cum sa fii reusit Primavara vreodata sa te dezamageasca?

    RăspundețiȘtergere